כדי לבנות מוצרים לאנשים, להבין את החוויה שלהם, לשרת אותם, לפנות אליהם או להתמודד אתם, יש צורך להבין את הדינמיקה האנושית לעומקה:

מבנה הנפש על צרכיו וחרדותיו, מניעים לא מודעים, מנגנוני ההגנה, צורות תקשורת סמויות, ועוד. הלמידה נקשרת למקצוע מסוים או לחיי ארגון, באמצעות התבוננות על קשרים רלוונטיים.

דוגמאות למקצועות וגורמים שיכולים לעשות שימוש בידע:    
  • מהנדסים, אנשי טכנולוגיה ומחשבים - למשל, הבנה לעומק של חווית משתמש או חיבור בין הפיזיות והאפיונים של מוצרים לצרכים אנושיים לא מודעים
     
  • עיתונאים ויועצי תקשורת - למשל, כיצד טקסט מכיל בתוכו רמזים אל הלא מודע ומשמעותם
     
  • אנשי ציבור ומקבלי החלטות - למשל, פסיכולוגיה של ההמון וצרכיו הלא מודעים מנציגיו

הרשימה של בעלי המקצוע היכולים להפיק מהידע על חיי הנפש הלא מודעים ארוכה ונוגעת בכל תחומי החיים: אנשי חינוך, מנהלים, כלכלנים, שירותי לקוחות, מנהלי מכירות, שוטרים, עורכי דין ושופטים, חוקרי אקדמיה מתחומים שונים, סופרים, משוררים, קולנוענים, מוזיקאים, אומנים ועוד

צרכי לקוח, חוויית משתמש ומוצר



 
 
טלפון  077-5080841

דוא"ל  contact@reverie-psy.co.il


כתובת  שד'' ח"ן 4 תל אביב
FacebookGoogle+Twitter